![]() | |||||||
![]() |
![]() ![]() | Názory
2011-04-27 06:33:30
odpovědět
RE: RE: RE: RE: Ekoteroristi, co zas bláznĂte?,
ubgOlNiZALAZU
That's not just the best answer. It's the btseest answer!
Proč na mapě chybí tramvajová trať na Petřiny? Jinak je to pěkné, takový rozvoj tram. sítě by byl nádherný..
2010-06-28 22:36:42
odpovědět
RE: RE: 2. Severojižní magistrála,
gadli
Ehm, nevím kolik jste vystudoval škol, ale s významovým slovníkem jste zřejmě nikdy nepracoval...zkuste ho někdy otevřít a zjistíte, že to, co se objevilo na letné se nedefinuje jako "totální zkáza" a "devastace", ale STAVBA !! letenská pláň bude za dva roky uvedena téměř do původního stavu, ba co víc, většina doprava z ulice Milady Horákové zmizí pod zem (a rádobyurbanisti tohoto webu si mohou říkat co chtějí že se naopak zvýší i nad zemí), navíc přibyde velké PODZEMNÍ parkoviště a celkově dojde k revitalizaci. Městský okruh pod letnou je potřeba, i po stavbě severní spojky na vnějším okruhu (kterou mimochodem brzdí stejní rádobyintelektuálové jako vy kteří se \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"vyznají\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" v urbanismu), i po její dostavbě stále bude přes letnou projíždět desítky tisíc aut vnitroměstské dopravy. Teď jen otázka, mají ty desetitisíce aut denně projíždět po Letné nebo pod Letnou? Zamyslete se...
2008-10-26 22:01:00
odpovědět
RE: Dopravní altrenativy,
Jaroslav Slížek
Jsem přesvědčen, že dvě až tři silniční přemostění Vltavy (žádné dálnice) v oblasti od Podbaby až po Roztoky by výrazně odlehčily jak Kulaťáku, Jugoslávským partyzánům, tak i Letné. Využití by bylo možné i pro VHD např. zmíněné tramvajové propojení Dejvice - Kobylisy.
2008-07-28 20:34:03
odpovědět
RE: 2. Severojižní magistrála,
Roman
To co se v současnosti objevilo na letné,je pro mne totální zkáza letenské pláně,vůbec jsem netušil že se něco takového má stavět,nyní jsem zcela změnil názor na knihovnu(chobotnici),to by bylo tisíckrát menší zlo než ta magistrála.Tvůrci si mohou myslet co chtěj,pro mne je to devastace.Sbohem "inteligenti"
2008-03-28 00:15:39
odpovědět
RE: MÚK Malovanka,
Diver
Bydlel jsem v Hostivaři, Nuslích a na Legerce. Tedy v těsné blízkosti tahů a hlavních tepen jako Průmyslová, Jižní spojka a Magistrála. Doprava bude houstnout tak jako tak a nevybudování ani vnitřního a ani vnějšího okruhu Prahy by tento fenomén rozhodně neodradilo.Nemyslím si, že je Praha 6 něčím tak zvláštní, že odmítá okruh dálničního typu. Nic jiného bohužel možné není. Srovnejte filtrované emise plynule jedoucích tisíce vozidel v tunelu pod Letnou a nefiltrované emise tisíce nastartovaných, ale stojících vozidel na Letné. Tento smrad dýcháme všichni. Pokud se doprava z Magistrály dá rozmělnit do dvou severo-jižních tahů, HURÁ, sem s tím. Je to jako s D1. Nejjednodušší by byla varianta R35, tedy z jednoho tahu rozdělit dopravu do dvou tahů. Každého rádoby ekologa bych nejradši přivázal na Barrandovský most mezi svodidla nebo na Letnou na křižovatku u výjezdu z tunelu. Myslím, že by ho protesty rychle přešly. Už aby byly hotové oba okruhy!!! HOWGH ;-)
2007-12-31 03:39:15
odpovědět
RE: RE: Leták - výzva k účasti,
Pepa
Vráťo, jak vidíš, dělám maximum pro to, abych zjistil Tvoji mailovou adresu, ale samozřejmě se připojuji k protestu proti smrdutým automobilům.Okolo mého domu jednou za týden projede taky jedno auto, někdy i dvě! Pokud ta stránka dosud funguje a tato zpráva Tě najde, prosím Tě o laskavé přihlášení - myslím, že se stalo dost věcí, o kterých bysme si mohli popovídat. Zdraví J.P.
2007-12-21 08:11:47
odpovědět
RE: Vývoj silničního skeletu v Praze,
petr Molhanec
To je jasna vec.Nejdriv zaplatit za drahy tunely SUBTERE a METROSTAVU, az pak tvrdit ze na Severni spojku nejsou penize:) Hlavne ze to pojede rychle ke sparte, co Bolseviku????
2007-12-21 08:08:23
odpovědět
RE: Městský okruh ve vztahu k urbanistické stru,
petr Molhanec
Voliči Plačte!!!Především Vy co volíte ty Modrý Ptáky Prasáky a Růžový Prasátka s oranžovou stuhou. Sqvělý pan Bém na pozici primátora opět potvrdil, že dává přednost nomenklaturním kádrům ze Subtery a Metrostavu (že by spolu byly v SSM? - tezko Subtera je parta sprostejch Bolseviku), a ze ho obcan v podstate nezajímá. Pamatuji se dobře na dobu pře deseti lety, kdy se páni od nás z kanceláře vracely z !expertních jednání na radnici, tenkrát šlo "jen" o Mrázovku. Bem a jeho poskoci, to je parta neurvalejch hochštapleru, a kdo je volí je vůl. Přitom na Most mezi suchdolem a Bohnicema, nerkuli mezi trojou a Stromovkou budete cekat min. 10 let. Za tech 30-? (60) MLD. mohly bejt SZ okruhy 2, jeden u kralup a jeden pod(nad) 3árkou. Holt Dobytek Volovi v Praze vládne, tak ho zase zvolte, je přece mladej a peknej:(
2007-12-15 08:39:19
odpovědět
RE: RE: MO = dálnice přes Prahu 6,
kubisek
A ani mít nebudete. Copak SJ magistrála vede v tunelu? Tento server je opravdu snůška blábolů, polopravd a lží. Proč se třeba tady dočtu, jak nebude Patočkova stačit a Evropská taky ne? Většína těchto aut ale přijíždí do Prahy od Kladna (R6) a Slaného (R7). Že se ale bude stavět Břevnovská a Radlická radiála, kteréšto tuto dopravní zátěž převezmou, to už se tu (záměrně?) nedočtu. BTW: Buďte ještě rádi, že to dopadlo jak to dopadlo. Kdyby okruh stavěli komunisti, byl by Strahovský tunel jediný tunel na okruhu, vše ostatní by bylo povrchové (místo Mrázovky by se zbourala 1/3 Smíchova a místo Blanky by se zrušila Buštěhradská dráha na Kladno a dálnice vedla v její stopě, o přetnutí Stromovky dálnicí raději nemluvím).
2007-12-03 00:14:02
odpovědět
RE: RE: Městský okruh poškodí krásu Prahy 6,
Tama
Koumes asi nebydlí v Praze, vstupy do tunelů, rampy atd. budou dvakrát součástí pohledu na svatovítskou katedrálu a to na Letné a Prašném mostě.
2007-09-19 07:34:18
odpovědět
RE: MO = dálnice přes Prahu 6,
Anna Matoušková
Městský okruh přes Prahu 6 si zaslouží název Západovýchodní magistrála.Za komunistů vybudovaná Severojižní magistrála surově narušila centrum Prahy na pravém břehu Vltavy.My tu zatím nic takového nemáme...
To je neuveritelne co se da na internetu nalezt! Takze v zajmu reseni dopravy na Praze 6 nechame zkolabovat zbytek hlavniho mesta? Nepripada vam ta mapa malinko nevyvazena? Cele mesto propletene radialami a "polookruhem" jenom Praha 6 a okoli je "zona klidu"??? Jakym pravem si dovolujete navrhovat neco takoveho? Maji snad obyvatele mestskych casti na jihu a na vychode mensi narok na klid nez obyvatele Prahy 6? Mytus, ze mestsky okruh v useku Malovanka -> Pelc-Tyrolka do mesta privede obrovske mnozstvi dopravy navic, je preci nesmyslny - za cim by tam ta auta z MO sjizdela (resp. vyjizdela)??? No preci pouze za mistnimi cili, protoze k tem vzdalenejsim se dostane po okruhu. No a kdyz MO nepostavite? Tak tam ti, kteri jedou za mistnimi cili, stejne nejak dojet budou muset, takze tech se nezbavite, at uz MO zde stat bude nebo ne! Mytus, ze mestsky okruh privede tranzit? Nevsimli jste si, ze je v plane tzv. Prazsky okruh? Napadlo vas, ze tranzit bude nucen jezdit po nem, nikoliv Blankou? Vazeni, ve vasich uvahach jsou zavazne logicke chyby a vami navrhovana reseni vedou pouze ke zhorseni celkove situace, zamyslete se nad sebou!
2007-04-07 00:52:24
odpovědět
RE: test test test,
pokusnicek
dsf kjdshfjhds flkjhdsfhsdoifh dsohf dkajlshflk sadhglkdfhglkf hdsklghfsdlk gklsdfalg jafkjsdlkfjsdalkf jlksdaf sadfgadsf gdfsgsdfgfsd
2007-04-07 00:50:36
odpovědět
test test test,
test
bla bla test sdkjh dskjfhdjs fhsdjkhf kashfjdhs flkjhdsa jkfhlsad fsag dfsgs fdgfds gsdfg dfsgfdsg sdf
2006-06-11 23:18:02
odpovědět
RE: Dopravní altrenativy,
Jan Fiala
Městský polookruh? Klidně, ale ne jihovýchodně, nýbrž severozápadně!A teď vážně, opravdu si autor toho řešení myslí, že z Holešovic na Smíchov se pojede přes Jižní Město?? MUSÍ být vybudován kompletní okruh, jak městský, tak hlavně vnější.
2006-02-25 09:05:22
odpovědět
RE: OKRUH ANO!,
Koumes
ANO! Jsem zásadně PRO dostavbu městského pražského okruhu v navrhované podobě a aby nabyly slyšet jen hlasy proti sestavuji PETICI PRO dostavbu!! Každý, kdo má zájem jí podpořit svým hlasem ať mi pošle mail na praha.rsd@seznam.cz
2006-01-12 16:26:44
odpovědět
RE: Městský okruh poškodí krásu Prahy 6,
Koumes
Těch pár vstupů a výstupů do tunelů je plánováno v místech, které zrovna nepatří mezi historicky cenná či mezi známá panoramata Prahy. Každý rozumný člověk tuto stavbu uvítá neboť se doprava schová pod povrch a nebude smrdět v ulicích.
Vážený pane, zjevně zapomínáte, že žijeme ve státě založeném na zastupitelské demokracii. Občanská sdružení, která mají 3, 10 nebo i 100 či 1000 členů skutečně nereprezentují názor většiny obyvatel. Když pominu, že stavba funkčního městského okruzhu je potřebná nejméně pro milión obyvatel celé Prahy, tak i rozhodující většina obyvatel Městské části Praha 6 je pro výstavbu MO. A v našem (evropsky i světově standardním) politickém uspořádání skutečně o společných otázkách rozhodují námi zvolené zastupitelské sbory. Jak Zastupitelstvo hlavního města Prahy, hájící zájmy celé Prahy, tak opakovaně i Zastupitelstvo MČ Praha 6, jednoznačně podpořily výstavbu MO v navržené variantě. Obávám se, že některá občanská sdružení, která skutečně nevznikají demokratickou cestou, reprezentují jen okrajové názory a v řadě případů si mohou dovolit používat jak ničím nepodložená tvrzení, tak i vyslovené nepravdy a odborné nesmysly (viz např. zde tzv. alternativní řešení). Jsem rád, že i mimořádné zastupitelstvo MČ Praha 6 rozhodlo opět správně.
2005-12-14 16:02:23
odpovědět
RE: RE: 2. Severojižní magistrála,
Petr
To, proti čemu protestujete, je právě ten okruh :-)) Že se nelíbí některým částem města přes které povede je logické, stejně logické ale je, že kdyby vedl mimo město nebude se líbit nikomu. A hlavně po něm nebude jezdit nikdo z kategorie tak zvané vnitroměstské dopravy, pro kterou je určen. Pro dopravu startující a končící mimo město má sloužit naopak okruh silníční a ten mimo Prahu z velké části vede.
2005-12-06 11:59:18
odpovědět
dik panu senátorovi,
zavadova
Velmi mne mrzi, ze aktivity obcanu prakticky nemaji sanci.Zucastnila jsem se schuze ve Wuchterlove , kde byl hostitelem pan senator Schwarzenberg,ktery se snazil alespon zprostredkovat dialog obcanu se zastupitelstvem, ale ze strany magistratu to jen ciselo aroganci(ve smyslu -proste jsme tak rozhodli a vy to akceptujte a nezdrzujete, vase nazory nas nezajimaji,uz jsme to tak domluvili,na Vas prece nezalezi-at ziji tunely a dalnice v obytne casti mesta).Myslim ze jste na svych webovych strankach prinesli dost informaci a otazek k projednaní, ale tady jde spise o nechut k dialogu a ignorovani obcanskych aktivit, ktere nejsou bezprostredne spjaty s politickymi stranami.Chtela bych podekovat panu senátorovi Schwarzenbergovi za to, ze se pokousi ze sve funkce vymoci alespon nejake odpovedi, ,a poprosit ho o jejich co nejsirsi zverejneni, (media) nebot vetsina obcanu Prahy 6 se na tento server nedostane a informovanost je mala. V jinych catech mesta uz vubec o planech, ktere se dotknou bezprostredniho okoli Hradu a historické části města ani netusi.Vim ze media jsou mocna, a problem vypada na prvni pohled lokalne, ale dotyka se skutecne celeho mesta a obcanu, a proto prosim, aby ti , kteří mohou, pomohli zverejnit co se tu deje např. v televizi nebo v casopisech se sirsi pusobnosti,dekuji MUDr.Eva Závadová
2005-12-02 15:16:58
odpovědět
RE: 2. Severojižní magistrála,
Jiří Ludvík
Jsem zásadně proti další dálnici skrz město, tedy proti 2. severojižní magistrále. Doprava v Praze musí být řešena okruhem. Radiální vstupy do města nesmí být vzájemně propojeny, aby nemohly sloužit tranzitu a zkracování si cesty přes město.
2005-11-25 10:01:49
odpovědět
RE: Studie stanice Zálesí,
Neldelinde
Vedení metra nad zemí sice může ušetřit náklady ale může to být na úkor bezpečnosti a nezávislosti na počasí. Spíše bych se přikláněl k rozšíření tramvajových tratí - zejména formou velkého tramvajového okruhu Barandov - Řepy - Bílá Hora - Veleslavín - Suchdol - Bohnice - Kobylisy - Vysočany - Spojovací - Hostivař - Jižní Město - Modřany - Chuchle - Barandov. Nadzemní tramvaj může být stejně rychlá jako metro a při tom není potřeba dodatečná infrastruktura. Moderní tramvaje mohou být pohodlné a jsou lacinější. Nevyužívá se možnost delších souprav (3 až 5 vozů).
Na mimořádné zasedání jsem se bohužel nedostal. Zajímá mě, jak to probíhalo??? Nikde nic nepíšou, ani na praha6.cz, ani nikde v tisku, natož v televizi. A tady je jen stručná tisková zpráva, z které vyplývá, že okruh nejspíš bude. !! Jsou nějaké podrobnosti? !! Je někde k přečtení usnesení z toho zasedání???? !! Jak hlasovali KSČ(M)??? !! Jak hlasovali ED??? To bylo halasu a teď žádné informace.... Díky, Občan Prahy 6
2005-11-10 18:20:59
odpovědět
RE: Leták - výzva k účasti,
Vratislav SLEZÁK
Doprava na ulicích Milady Horákové a Patočkova má už kriminální podobu. Na křižovatkách vozy zaklíněné do sebe z různých směrů a blokující i tramvaje, autobusy neschopné dodržet jízdní řád, ovzduší plné jedů, dopravní policie nikde a pan starosta stále ještě ve funkci. Například situace dnes na Ptrašném mostě kolem 18h.
2005-11-10 09:55:28
odpovědět
RE: Text výzvy s podpisovým archem,
Skalská
Byla jsem dle vaší informace v kavárně Alibi podepsat arch, ale máte chybu v informaci, protože kavárna je otevřena až od 12 hodin. A byla jsem trochu překvapena, že například není infromace o podpisové akci nalepená jako ostatní na výloze (což by bylo jistě dobré, je-li to možné)a také prodavačka, která tam byla nemohla arch najít a spíš to vypadalo, že jí na tom moc nezáleží. Vypadala velmi rozpačitě (dokonce jsem měla pocit, že jsem se spletla v adrese), když jsem arch požadovala.
Chybí mi tam směr Letiště - Slaný (utopie viz web.iol.cz ale jsou i jiné možnosti) nebo trať z Krče do Písnice s možným pokračováním do Jesenice a Jílového. Ale to jen tak na okraj, netýká se to přímo průjezdného modelu.
Jsem pro zachování Masarykova nádraží jako funkčního muzea (expozice vozidel na kolejích zakrytých průsvitnou střechou, doplňující expozice v budově) s možností ukončení vybraných regionálních vlaků, ale zaústění tratě od Bubnů (přestavěných na společné nádraží tratí 091 a 120, s podchodem a severním vstupem do přilehlé stanice metra) do hlavního nádraží považuji za klíčové z hlediska vytvoření návazností na ostatní směry (nejen) městské a příměstské železnice.
2005-11-09 13:52:27
odpovědět
RE: Městský okruh ve vztahu k urbanistické struktuře města,
Michal Basík
Ten obrázek není příliš přesvěčivý, není třeba jasné, jak definujete pojem "kompaktní město", protože ne všechny plochy se zdají být stejně "kompaktní"... |
webhosting:![]() |