![]() | |||||||
![]() |
![]() ![]() | Alternativní řešení - vyvážený dopravní systém![]()
Úvod
Užité pojmy a zkratky, souvislosti, tři základní pilíře vyváženého dopravního systému v rámci trvale udržitelného rozvoje....>> ![]()
Regulace automobilové dopravy - zastaralá koncepce
Hlavní problém - zastaralá koncepce silniční dopravy je stále pod vlivem technokratického myšlení šedesátých let minulého století. Je charakterizována snahou dovést až do širšího...>> ![]()
Regulace automobilové dopravy - strategie
Přednostně dokončit silniční (vnější) okruh. Nerealizovat autodráhy v kompaktním městě. Nahradit městský okruh polookruhem. Zklidnit kompaktní město od automobilové dopravy. ...>> ![]()
Rozvoj veřejné hromadné dopravy - hlavní problémy
Zanedbaný rozvoj příměstské železnice. Metrománie. Opomíjený rozvoj lehkého kolejového systému. ...>> ![]()
Rozvoj veřejné hromadné dopravy - strategie
Zrovnoprávnit příměstskou železnici s ostatními subsystémy veřejné dopravy. Revidovat koncepci rozvoje metra. Výrazně rozvíjet tramvajové tratě konvertující k lehké kolejové...>> ![]()
Humanizace uličních prostorů a rozvoj cyklistiky
Hlavní problémy pěší a cyklistické dopravy. Snižovat rychlost automobilů. Humanizovat okamžitě severojižní magistrálu. Systematicky budovat...>> ![]()
Vyvážený dopravní systém
(formát PDF, 65 kB) Přidat názor Soubor obsahuje text uvedený na těchto stránkách v sekci "alternativní řešení" ![]()
Vyvážený dopravní systém
(formát PPS, 4242 kB) Přidat názor Prezentace rozšiřuje předchozí text a ukazuje, jak může vyvážený dopravní systém podporovat rozvoj klasického města (zaměřeno na Prahu 6) ![]()
Vyvážený dopravní systém
(formát PPS, 6211 kB) Přidat názor Rozšíření předchozího se zaměřením na celou Prahu. V této podobě byla v dubnu 2004 předvedena v senátu. Autor: Ing. arch. Ivan Lejčar, ALEJ - architektonický ateliér ![]() zpracováno pro Centrum SOS Praha, duben 2004 |
webhosting:![]() |