![]() | |||||||
![]() |
![]() ![]() | Názory
2005-11-10 09:55:28
odpovědět
RE: Text výzvy s podpisovým archem,
Skalská
Byla jsem dle vaší informace v kavárně Alibi podepsat arch, ale máte chybu v informaci, protože kavárna je otevřena až od 12 hodin. A byla jsem trochu překvapena, že například není infromace o podpisové akci nalepená jako ostatní na výloze (což by bylo jistě dobré, je-li to možné)a také prodavačka, která tam byla nemohla arch najít a spíš to vypadalo, že jí na tom moc nezáleží. Vypadala velmi rozpačitě (dokonce jsem měla pocit, že jsem se spletla v adrese), když jsem arch požadovala.
2005-11-09 13:52:27
odpovědět
Městský okruh ve vztahu k urbanistické stru
![]()
2005-11-09 13:52:27
odpovědět
RE: Městský okruh ve vztahu k urbanistické struktuře města,
Michal Basík
Ten obrázek není příliš přesvěčivý, není třeba jasné, jak definujete pojem "kompaktní město", protože ne všechny plochy se zdají být stejně "kompaktní"...
2007-12-21 08:08:23
odpovědět
RE: Městský okruh ve vztahu k urbanistické stru,
petr Molhanec
Voliči Plačte!!!Především Vy co volíte ty Modrý Ptáky Prasáky a Růžový Prasátka s oranžovou stuhou. Sqvělý pan Bém na pozici primátora opět potvrdil, že dává přednost nomenklaturním kádrům ze Subtery a Metrostavu (že by spolu byly v SSM? - tezko Subtera je parta sprostejch Bolseviku), a ze ho obcan v podstate nezajímá. Pamatuji se dobře na dobu pře deseti lety, kdy se páni od nás z kanceláře vracely z !expertních jednání na radnici, tenkrát šlo "jen" o Mrázovku. Bem a jeho poskoci, to je parta neurvalejch hochštapleru, a kdo je volí je vůl. Přitom na Most mezi suchdolem a Bohnicema, nerkuli mezi trojou a Stromovkou budete cekat min. 10 let. Za tech 30-? (60) MLD. mohly bejt SZ okruhy 2, jeden u kralup a jeden pod(nad) 3árkou. Holt Dobytek Volovi v Praze vládne, tak ho zase zvolte, je přece mladej a peknej:(
2005-11-09 09:53:27
odpovědět
Názor,
Lubor Pospíšil
Téměř vše, co je na těchto stránkách navrhováno, je rozumné. Bohužel magistrát, radnice všech městských částí nemají v zájmu ustupovat rakovině města zvané automobilismus. A narozdíl od tvůrců rozumných řešení zde navrhovaných mají i páky, jak své vize na zabetonování Prahy prosadit. Je to holt boj s větrnými mlýmy, ale ještě horší je nebojovat.
Zdravim. Zajimalo by me, kde by se dala podepsat petice proti stavbe mestskeho okruhu. Taky se mi to nelibi. Lepsi reseni by bylo ty penize investovat do MHD. Hlavne do vystavby tramvajovych trati. Treba trati na Suchdol, ten by to potreboval jako sul...
2005-11-02 12:00:55
odpovědět
Městský okruh poškodí krásu Prahy 6
![]()
2005-11-02 12:00:55
odpovědět
RE: Městský okruh poškodí krásu Prahy 6,
Pepa třeba z depa
To mi netvrďte, že budou pod Hradem takovéhle díry a rampy!
2005-11-02 14:32:52
odpovědět
RE: Městský okruh poškodí krásu Prahy 6,
Karo
Dálnice a její zářezy nejsou hezký nikde. Je to daň individualismu, jako soudobýmu fetiši.
2006-01-12 16:26:44
odpovědět
RE: Městský okruh poškodí krásu Prahy 6,
Koumes
Těch pár vstupů a výstupů do tunelů je plánováno v místech, které zrovna nepatří mezi historicky cenná či mezi známá panoramata Prahy. Každý rozumný člověk tuto stavbu uvítá neboť se doprava schová pod povrch a nebude smrdět v ulicích.
2007-12-03 00:14:02
odpovědět
RE: RE: Městský okruh poškodí krásu Prahy 6,
Tama
Koumes asi nebydlí v Praze, vstupy do tunelů, rampy atd. budou dvakrát součástí pohledu na svatovítskou katedrálu a to na Letné a Prašném mostě.
2005-10-04 23:44:19
odpovědět
RE: Dopis starostovi,
to je jedno
Lidi, to je dobre, ze jste se nekdo vzepreli, ti papalasi si mysleji, ze si muzou s Prahou dovolit cokoliv! Drzim vam palce, ale mam strach, ze si to jednou odskacete. Prominte.X.Y.
2005-12-06 11:59:18
odpovědět
dik panu senátorovi,
zavadova
Velmi mne mrzi, ze aktivity obcanu prakticky nemaji sanci.Zucastnila jsem se schuze ve Wuchterlove , kde byl hostitelem pan senator Schwarzenberg,ktery se snazil alespon zprostredkovat dialog obcanu se zastupitelstvem, ale ze strany magistratu to jen ciselo aroganci(ve smyslu -proste jsme tak rozhodli a vy to akceptujte a nezdrzujete, vase nazory nas nezajimaji,uz jsme to tak domluvili,na Vas prece nezalezi-at ziji tunely a dalnice v obytne casti mesta).Myslim ze jste na svych webovych strankach prinesli dost informaci a otazek k projednaní, ale tady jde spise o nechut k dialogu a ignorovani obcanskych aktivit, ktere nejsou bezprostredne spjaty s politickymi stranami.Chtela bych podekovat panu senátorovi Schwarzenbergovi za to, ze se pokousi ze sve funkce vymoci alespon nejake odpovedi, ,a poprosit ho o jejich co nejsirsi zverejneni, (media) nebot vetsina obcanu Prahy 6 se na tento server nedostane a informovanost je mala. V jinych catech mesta uz vubec o planech, ktere se dotknou bezprostredniho okoli Hradu a historické části města ani netusi.Vim ze media jsou mocna, a problem vypada na prvni pohled lokalne, ale dotyka se skutecne celeho mesta a obcanu, a proto prosim, aby ti , kteří mohou, pomohli zverejnit co se tu deje např. v televizi nebo v casopisech se sirsi pusobnosti,dekuji MUDr.Eva Závadová
2005-08-30 08:21:56
odpovědět
Průjezdný model železnice
![]()
2005-08-30 08:21:56
odpovědět
RE: Průjezdný model železnice,
Karlos
Ve zmíněné mapce chybí Masarykovo nádraží. Zřejmě podle snahy Prahy, která se ho pokusí zrušit. Ale podle mého názoru, je Masarykovo nádraží nejlépe funkčním nádražím v Praze, neboť umožňuje přímý přístup na větší množství linek městské dopravy a v případě dobudování propojení s metrem Florenc, by umožňovalo i přestup na dvě linky metra.
2005-09-21 23:17:51
odpovědět
RE: RE: Průjezdný model železnice,
Matoušek
Hlavová nádraží (jako Masarykovo) vznikala jako konečná stanice izolované trati co nejblíže centru města. V západní Evropě už tato hlavová nádraží mnohdy propojili tunely pod centrem města, aby mohli provozovat průjezdnou dopravu (Mnichov, Brusel, Lipsko - ve stavbě. To je zkušenost z ciziny. Jaký účel by se hodil pro Masarykovo nádraží, bohužel nevím.
2005-09-30 10:07:05
odpovědět
RE: Průjezdný model železnice,
Karlos
V západní Evropě je spousta nádraží, která jsou řešena jako MAsarykovo. Netvrdil bych proto, že jsou nefuknční nebo jsou propojována. Ve Velké Británii, konrétně v Londýně se dá říci, jsou pouze takováto nádraží a je jich tam velké množství, stejné je například v Zurichu.
2005-11-09 19:55:55
odpovědět
RE: RE: Průjezdný model železnice,
František Nyklíček
Jsem pro zachování Masarykova nádraží jako funkčního muzea (expozice vozidel na kolejích zakrytých průsvitnou střechou, doplňující expozice v budově) s možností ukončení vybraných regionálních vlaků, ale zaústění tratě od Bubnů (přestavěných na společné nádraží tratí 091 a 120, s podchodem a severním vstupem do přilehlé stanice metra) do hlavního nádraží považuji za klíčové z hlediska vytvoření návazností na ostatní směry (nejen) městské a příměstské železnice.
2005-11-09 20:09:34
odpovědět
RE: Průjezdný model železnice,
František Nyklíček
Chybí mi tam směr Letiště - Slaný (utopie viz web.iol.cz ale jsou i jiné možnosti) nebo trať z Krče do Písnice s možným pokračováním do Jesenice a Jílového. Ale to jen tak na okraj, netýká se to přímo průjezdného modelu.
Ekoteroristi, zase zdržujete užitečnou stavbu, bez který se dopravní situace v Praze nehne. Okruh je potřeba dokončit, takhle nemaj už hotový tunely smysl. Teď vyjedu ze Strahova a skončím kde? V zácpách. Jenom strašíte nepodloženýma faktama, který ste si vymysleli. Tunely budou navíc unikátní technický dílo, který budou obdivovat v celý Evropě!
2005-08-29 17:58:14
odpovědět
OKRUH ANO!,
odsh
Tady si nekdo neuvedomuje, ze narust dopravy je a do budou jeste bude. Pokud nebudem resit situaci, tak se tu vsichni udusime z vyfukovych plynu aut stojici na cervenou... Je 100x lepsi, kdyz auto projede Prahou za pul hodiny, nez kdyz tu vyfukuje smrad nekolik hodin. Lidi nebrante rozvoji!
Vážený pane nebo paní, dějuju za podporu!!!!!!! H.
2005-09-21 23:06:31
odpovědět
RE: OKRUH ANO!,
Matoušek
Milý pane,Otázka č 1: Kde je nejdokonalejší dopravní systém pro IAD? Pokud nevíte, jsou to Los Angeles a Atlanta (dopravní plochy zabírají cca 30 % rozlohy města - dálnice a parkoviště). Otázka č. 2: Kde mají nejstrašnější kongesce (laicky dopravní zácpy)? Nebudete věřit, ale v LA a v Atlantě. Otázka č. 3: Čím to asi bude? Budou muset přidat dalších několik pruhů ke svým šesti, osmi, deseti a dvanáctipruhovým Express Ways? Také jsem četl názory, že lidé se aut nevzdají a města, která nebudou investovat do rychlostních vícepruhových komunikací (včetně tunelů, když to nejde po povrchu), tak začnou upadat. Tato prognóza jaksi neplatí pro Londýn, kde "red" Ken (starosta Livingstone)zavedl mýtné za vjezd do centra, ale možná za pár let skutečně začne Londýn chátrat kvůli předraženéIAD a neexistenci kapacitního městského okruhu jako má Mnichov nebo Paříž (Peripheric).
2006-02-25 09:05:22
odpovědět
RE: OKRUH ANO!,
Koumes
ANO! Jsem zásadně PRO dostavbu městského pražského okruhu v navrhované podobě a aby nabyly slyšet jen hlasy proti sestavuji PETICI PRO dostavbu!! Každý, kdo má zájem jí podpořit svým hlasem ať mi pošle mail na praha.rsd@seznam.cz
2005-09-08 17:31:24
odpovědět
RE: Ekoteroristi, co zas blázníte?,
honza
Musím souhlasit nechápu o co jim zase jde. Dřív jsem jezdil na druhou stranu prahy přes letnou nebo holečkovou cca 45 min a pak dál a po otevření mrázovky kterou ty jelita ekologický (chtěl bych vidět jak chodí pěšky nebo jezdí na kole) zbrzdily jezdím po spojce a trvá to např do pruhonic cca 15 min. Bydlím v dejvicích a se stavbou tunelů naprosto souhlasím
2005-09-16 16:45:07
odpovědět
RE: RE: Ekoteroristi, co zas blázníte?,
Jakub Votruba
Vážení kritici, pokud mluvíte o ekoteroristech tak zvažte kdo za výzvou stojí. Občanská sdružení, která výzvu podporují nejsou skupiny o pár lidech, ale sdružení o desítkách členů a svými členy kontrolována. Žádost o mimořádné zastupitelstvo podepsalo víc jak tisíc občanů Prahy 6, což také není pár ekoteroristů. Také se domnívám, že nové průtahy městem dopravu nevyřeší,jen zaplní další část Prahy osobní dopravou. Návrhy, které jsou v územním plánu nepočítají s hromadnou dopravou jako řešením dlouhodobějším. Torchu mi to připadá my co na to máme, chceme jezdit ve svých autech a ostatní nás nezajímá.
2005-11-02 14:21:25
odpovědět
RE: RE: RE: Ekoteroristi, co zas blázníte?,
Karo
Občanská zájmově sobecká sdružení existují smzř.všude tam, kde je ohroženo status quo rezidentů.Praha je velkoměsto. Aby nebyla jen velkým maloměstem, potřebuje zcela nutně uzavřený dopravní okruh. Všechna velkoměsta vyspělého světa jej mají. Argumentace L.A. je podpásová a nerelevantní. Amerika není Evropa, je to extrémní preference individuální dopravy. Zkusme třeba Hradec Králové, je dostatečně velký na to, aby měl městský okruh? Má ho. Zvláštní....zácpy se nekonají a pro cyklisty je tohle město ráj na zemi :o)
Vážený pane, zjevně zapomínáte, že žijeme ve státě založeném na zastupitelské demokracii. Občanská sdružení, která mají 3, 10 nebo i 100 či 1000 členů skutečně nereprezentují názor většiny obyvatel. Když pominu, že stavba funkčního městského okruzhu je potřebná nejméně pro milión obyvatel celé Prahy, tak i rozhodující většina obyvatel Městské části Praha 6 je pro výstavbu MO. A v našem (evropsky i světově standardním) politickém uspořádání skutečně o společných otázkách rozhodují námi zvolené zastupitelské sbory. Jak Zastupitelstvo hlavního města Prahy, hájící zájmy celé Prahy, tak opakovaně i Zastupitelstvo MČ Praha 6, jednoznačně podpořily výstavbu MO v navržené variantě. Obávám se, že některá občanská sdružení, která skutečně nevznikají demokratickou cestou, reprezentují jen okrajové názory a v řadě případů si mohou dovolit používat jak ničím nepodložená tvrzení, tak i vyslovené nepravdy a odborné nesmysly (viz např. zde tzv. alternativní řešení). Jsem rád, že i mimořádné zastupitelstvo MČ Praha 6 rozhodlo opět správně.
2011-04-27 06:33:30
odpovědět
RE: RE: RE: RE: Ekoteroristi, co zas bláznĂte?,
ubgOlNiZALAZU
That's not just the best answer. It's the btseest answer! |
webhosting:![]() |