hlavní strana mimořádné zastupitelstvo MO = dálnice přes Prahu 6 alternativní řešení další info názory
Břevnov

Názory

  Seznam    Struktura    Datum    Nový    Hledat   <<1-30/70>>  /str

2015-05-01 18:34:53 odpovědět   NYqgwYIeGXzM, luidji
4wNEh5 www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
2008-03-28 00:15:39 odpovědět   MÚK Malovanka
Podle údajů ÚDI se ve “vajíčku” MÚK Malovanka v roce 2010 vystřídá denně 125 000 aut, přitom více jak 70 % bude vjíždět z tunelů
2008-03-28 00:15:39 odpovědět   RE: MÚK Malovanka, Diver
Bydlel jsem v Hostivaři, Nuslích a na Legerce. Tedy v těsné blízkosti tahů a hlavních tepen jako Průmyslová, Jižní spojka a Magistrála. Doprava bude houstnout tak jako tak a nevybudování ani vnitřního a ani vnějšího okruhu Prahy by tento fenomén rozhodně neodradilo.
Nemyslím si, že je Praha 6 něčím tak zvláštní, že odmítá okruh dálničního typu. Nic jiného bohužel možné není. Srovnejte filtrované emise plynule jedoucích tisíce vozidel v tunelu pod Letnou a nefiltrované emise tisíce nastartovaných, ale stojících vozidel na Letné. Tento smrad dýcháme všichni.
Pokud se doprava z Magistrály dá rozmělnit do dvou severo-jižních tahů, HURÁ, sem s tím. Je to jako s D1. Nejjednodušší by byla varianta R35, tedy z jednoho tahu rozdělit dopravu do dvou tahů.
Každého rádoby ekologa bych nejradši přivázal na Barrandovský most mezi svodidla nebo na Letnou na křižovatku u výjezdu z tunelu. Myslím, že by ho protesty rychle přešly. Už aby byly hotové oba okruhy!!! HOWGH ;-)
2007-12-21 08:11:47 odpovědět   Vývoj silničního skeletu v Praze
Oproti někdejšímu ZÁKOSu je stávající HUS sice o něco skromnější, ale i tak znamená pro město velké nebezpečí
2007-12-21 08:11:47 odpovědět   RE: Vývoj silničního skeletu v Praze, petr Molhanec
To je jasna vec.
Nejdriv zaplatit za drahy tunely SUBTERE a METROSTAVU, az pak tvrdit ze na Severni spojku nejsou penize:) Hlavne ze to pojede rychle ke sparte, co Bolseviku????
2007-09-19 07:34:18 odpovědět   MO = dálnice přes Prahu 6
MO = dálnice přes Prahu 6 (formát PDF, 35 kB)
Soubor obsahuje text uvedený na těchto stránkách ve stejnojmenné sekci

2007-09-19 07:34:18 odpovědět   RE: MO = dálnice přes Prahu 6, Anna Matoušková

Městský okruh přes Prahu 6 si zaslouží název Západovýchodní magistrála.Za komunistů vybudovaná Severojižní magistrála surově narušila centrum Prahy na pravém břehu Vltavy.My tu zatím nic takového nemáme...
2007-12-15 08:39:19 odpovědět   RE: RE: MO = dálnice přes Prahu 6, kubisek
A ani mít nebudete. Copak SJ magistrála vede v tunelu?
Tento server je opravdu snůška blábolů, polopravd a lží. Proč se třeba tady dočtu, jak nebude Patočkova stačit a Evropská taky ne? Většína těchto aut ale přijíždí do Prahy od Kladna (R6) a Slaného (R7). Že se ale bude stavět Břevnovská a Radlická radiála, kteréšto tuto dopravní zátěž převezmou, to už se tu (záměrně?) nedočtu.

BTW: Buďte ještě rádi, že to dopadlo jak to dopadlo. Kdyby okruh stavěli komunisti, byl by Strahovský tunel jediný tunel na okruhu, vše ostatní by bylo povrchové (místo Mrázovky by se zbourala 1/3 Smíchova a místo Blanky by se zrušila Buštěhradská dráha na Kladno a dálnice vedla v její stopě, o přetnutí Stromovky dálnicí raději nemluvím).
2007-06-27 18:20:02 odpovědět   Městský polookruh
Městský polookruh respektuje urbanistickou strukturu města
2007-06-27 18:20:02 odpovědět   RE: Městský polookruh, Stanley
To je neuveritelne co se da na internetu nalezt! Takze v zajmu reseni dopravy na Praze 6 nechame zkolabovat zbytek hlavniho mesta? Nepripada vam ta mapa malinko nevyvazena? Cele mesto propletene radialami a "polookruhem" jenom Praha 6 a okoli je "zona klidu"??? Jakym pravem si dovolujete navrhovat neco takoveho? Maji snad obyvatele mestskych casti na jihu a na vychode mensi narok na klid nez obyvatele Prahy 6?
Mytus, ze mestsky okruh v useku Malovanka -> Pelc-Tyrolka do mesta privede obrovske mnozstvi dopravy navic, je preci nesmyslny - za cim by tam ta auta z MO sjizdela (resp. vyjizdela)??? No preci pouze za mistnimi cili, protoze k tem vzdalenejsim se dostane po okruhu. No a kdyz MO nepostavite? Tak tam ti, kteri jedou za mistnimi cili, stejne nejak dojet budou muset, takze tech se nezbavite, at uz MO zde stat bude nebo ne!
Mytus, ze mestsky okruh privede tranzit? Nevsimli jste si, ze je v plane tzv. Prazsky okruh? Napadlo vas, ze tranzit bude nucen jezdit po nem, nikoliv Blankou?
Vazeni, ve vasich uvahach jsou zavazne logicke chyby a vami navrhovana reseni vedou pouze ke zhorseni celkove situace, zamyslete se nad sebou!
2007-04-07 00:50:36 odpovědět   test test test, test
bla bla test sdkjh dskjfhdjs fhsdjkhf kashfjdhs flkjhdsa jkfhlsad fsag dfsgs fdgfds gsdfg dfsgfdsg sdf
2007-04-07 00:52:24 odpovědět   RE: test test test, pokusnicek
dsf kjdshfjhds flkjhdsfhsdoifh dsohf dkajlshflk sadhglkdfhglkf hdsklghfsdlk gklsdfalg jafkjsdlkfjsdalkf jlksdaf sadfgadsf gdfsgsdfgfsd
2006-08-31 09:04:47 odpovědět   Metro X tramvaj
Namísto trasy Ládví - Letňany (3,5 km) by bylo možné za stejné peníze postavit 32 km tramvajových tratí (žlutě).
2010-10-15 16:39:22 odpovědět   RE: Metro X tramvaj, Matěj Čadil
Proč na mapě chybí tramvajová trať na Petřiny?
Jinak je to pěkné, takový rozvoj tram. sítě by byl nádherný..
2006-06-11 23:18:02 odpovědět   Dopravní altrenativy
Jako řešení se nabízejí i jiné alternativy dopravy - navrhovaná tramvaj Dejvice - Kobylisy
2006-06-11 23:18:02 odpovědět   RE: Dopravní altrenativy, Jan Fiala
Městský polookruh? Klidně, ale ne jihovýchodně, nýbrž severozápadně!
A teď vážně, opravdu si autor toho řešení myslí, že z Holešovic na Smíchov se pojede přes Jižní Město?? MUSÍ být vybudován kompletní okruh, jak městský, tak hlavně vnější.
2008-10-26 22:01:00 odpovědět   RE: Dopravní altrenativy, Jaroslav Slížek
Jsem přesvědčen, že dvě až tři silniční přemostění Vltavy (žádné dálnice) v oblasti od Podbaby až po Roztoky by výrazně odlehčily jak Kulaťáku, Jugoslávským partyzánům, tak i Letné. Využití by bylo možné i pro VHD např. zmíněné tramvajové propojení Dejvice - Kobylisy.
2005-12-02 15:16:58 odpovědět   2. Severojižní magistrála
Dostavbou MO vznikne 2. Severojižní magistrála se všemi negativními důsledky
2005-12-02 15:16:58 odpovědět   RE: 2. Severojižní magistrála, Jiří Ludvík
Jsem zásadně proti další dálnici skrz město, tedy proti 2. severojižní magistrále. Doprava v Praze musí být řešena okruhem. Radiální vstupy do města nesmí být vzájemně propojeny, aby nemohly sloužit tranzitu a zkracování si cesty přes město.
2005-12-14 16:02:23 odpovědět   RE: RE: 2. Severojižní magistrála, Petr
To, proti čemu protestujete, je právě ten okruh :-)) Že se nelíbí některým částem města přes které povede je logické, stejně logické ale je, že kdyby vedl mimo město nebude se líbit nikomu. A hlavně po něm nebude jezdit nikdo z kategorie tak zvané vnitroměstské dopravy, pro kterou je určen. Pro dopravu startující a končící mimo město má sloužit naopak okruh silníční a ten mimo Prahu z velké části vede.
2008-07-28 20:34:03 odpovědět   RE: 2. Severojižní magistrála, Roman
To co se v současnosti objevilo na letné,je pro mne totální zkáza letenské pláně,vůbec jsem netušil že se něco takového má stavět,nyní jsem zcela změnil názor na knihovnu(chobotnici),to by bylo tisíckrát menší zlo než ta magistrála.Tvůrci si mohou myslet co chtěj,pro mne je to devastace.Sbohem "inteligenti"
2010-06-28 22:36:42 odpovědět   RE: RE: 2. Severojižní magistrála, gadli
Ehm, nevím kolik jste vystudoval škol, ale s významovým slovníkem jste zřejmě nikdy nepracoval...zkuste ho někdy otevřít a zjistíte, že to, co se objevilo na letné se nedefinuje jako "totální zkáza" a "devastace", ale STAVBA !! letenská pláň bude za dva roky uvedena téměř do původního stavu, ba co víc, většina doprava z ulice Milady Horákové zmizí pod zem (a rádobyurbanisti tohoto webu si mohou říkat co chtějí že se naopak zvýší i nad zemí), navíc přibyde velké PODZEMNÍ parkoviště a celkově dojde k revitalizaci. Městský okruh pod letnou je potřeba, i po stavbě severní spojky na vnějším okruhu (kterou mimochodem brzdí stejní rádobyintelektuálové jako vy kteří se \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"vyznají\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" v urbanismu), i po její dostavbě stále bude přes letnou projíždět desítky tisíc aut vnitroměstské dopravy. Teď jen otázka, mají ty desetitisíce aut denně projíždět po Letné nebo pod Letnou? Zamyslete se...
2005-11-25 10:01:49 odpovědět   Studie stanice Zálesí
Některé studie se zabývají částečným vedením trasy D nad zemí. Studie stanice Zálesí.
2005-11-25 10:01:49 odpovědět   RE: Studie stanice Zálesí, Neldelinde
Vedení metra nad zemí sice může ušetřit náklady ale může to být na úkor bezpečnosti a nezávislosti na počasí. Spíše bych se přikláněl k rozšíření tramvajových tratí - zejména formou velkého tramvajového okruhu Barandov - Řepy - Bílá Hora - Veleslavín - Suchdol - Bohnice - Kobylisy - Vysočany - Spojovací - Hostivař - Jižní Město - Modřany - Chuchle - Barandov. Nadzemní tramvaj může být stejně rychlá jako metro a při tom není potřeba dodatečná infrastruktura. Moderní tramvaje mohou být pohodlné a jsou lacinější. Nevyužívá se možnost delších souprav (3 až 5 vozů).
2005-11-19 11:16:26 odpovědět   Tisková zpráva
Tisková zpráva (formát PDF, 45 kB)
Zastupitelé ODS a ČSSD – lhostejnost k názorům veřejnosti

2005-11-19 11:16:26 odpovědět   RE: Tisková zpráva, Občan
Na mimořádné zasedání jsem se bohužel nedostal. Zajímá mě, jak to probíhalo??? Nikde nic nepíšou, ani na praha6.cz, ani nikde v tisku, natož v televizi. A tady je jen stručná tisková zpráva, z které vyplývá, že okruh nejspíš bude.

!! Jsou nějaké podrobnosti?
!! Je někde k přečtení usnesení z toho zasedání????
!! Jak hlasovali KSČ(M)???
!! Jak hlasovali ED???
To bylo halasu a teď žádné informace....

Díky, Občan Prahy 6
2005-11-10 18:20:59 odpovědět   Leták - výzva k účasti
Leták - výzva k účasti (formát PDF, 28 kB)
2005-11-10 18:20:59 odpovědět   RE: Leták - výzva k účasti, Vratislav SLEZÁK
Doprava na ulicích Milady Horákové a Patočkova má už kriminální podobu. Na křižovatkách vozy zaklíněné do sebe z různých směrů a blokující i tramvaje, autobusy neschopné dodržet jízdní řád, ovzduší plné jedů, dopravní policie nikde a pan starosta stále ještě ve funkci. Například situace dnes na Ptrašném mostě kolem 18h.
2007-12-31 03:39:15 odpovědět   RE: RE: Leták - výzva k účasti, Pepa
Vráťo, jak vidíš, dělám maximum pro to, abych zjistil Tvoji mailovou adresu, ale samozřejmě se připojuji k protestu proti smrdutým automobilům.
Okolo mého domu jednou za týden projede taky jedno auto, někdy i dvě!
Pokud ta stránka dosud funguje a tato zpráva Tě najde, prosím Tě o laskavé přihlášení - myslím, že se stalo dost věcí, o kterých bysme si mohli popovídat. Zdraví J.P.
2005-11-10 09:55:28 odpovědět   Text výzvy s podpisovým archem
Text výzvy s podpisovým archem (formát PDF, 31 kB)



nahoru   Seznam    Struktura    Datum    Nový    Hledat   <<1-30/70>>  /str

webhosting: