![]() | |||||||
![]() |
![]() ![]() | Městský okruh = dálnice přes Prahu 6Důsledky provozu MO ![]()
Důsledky velkokapacitního MO na přilehlé komunikace lze dobře ukázat na příkladu Severojižní magistrály – kdyby byla magistrála v tunelu, jak by se zlepšila situace v Ječné, Žitné, Vinohradské, Seifertově, Pobřežní...? Enormní zatížení mimoúrovňových křižovatek a na ně bezprostředně navazujících povrchových komunikací potvrzují i oficiálního vyjádření Ústavu dopravního inženýrství. Podle údajů ÚDI z roku 2001 a upřesněných v roce 2004 vyplývá, že po vybudování SZ části MO „je možné předpokládat, že křižovatkou Malovanka bude v období roku 2010 v běžném pracovním dnu projíždět všemi směry celkem cca 125 000 vozidel za 24 hodin. Přitom více jak 70 % z výše uvedeného počtu bude do křižovatky vjíždět z tunelů. (...) V roce 2003 bylo zjištěno, že křižovatkou Malovanka v průměrný pracovní den 0 – 24 h projelo 49 tisíc všech vozidel.“ ![]()
Intenzita provozu na MÚK Malovanka
(formát PDF, 178 kB) Přidat názor Zpráva Ústavu dopravního inženýrství potvrzuje předpokládaný průjezd 125.000 aut denně |
webhosting:![]() |