Další informace
Co se jinde nedočtete... Ovzduší v Břevnově jako v Jeseníkách Předvolební sliby radního Hermanna, který na mimořádném zasedání zastupitelstva beze studu četl závěrečné usnesení, které potvrzuje záměr radnice velké silniční stavby postavit  Nejzatíženější úseky Dokumentace k územnímu rozhodnutí sděluje, že Břevnovská radiála (přivaděč na MO na Praze 6) a úsek MO Prašný most - Letná (U Vorlíků) budou nejzatíženějšími komunikacemi v Praze  Křižovatka Letenské náměstí Dokumentace k územnímu řízení říká, že křižovatka Letná nebude kapacitně dostačovat požadavkům vyvolaným realizací MO (stejně jako řada jiných křižovatek v oblasti)  Nadhodnocení plánovaných kapacit MO Dokumentace uvádí, že v Evropě se běžně počítá 20 000 vozidel na jízdní pruh za 24 hod., na MO je ale počítáno 28 000 tj. údaj je o 40 % nadhodnocen. Vyplývá z toho, že reálná kapacita nebude 4 x 28 000=112 000, ale jen 4 x 20 000 = 80 000 tj. o cca 30 % méně!!!  Rozložení intenzit při uplatnění kapacitníh Graf z oficiální dokumentace ukazuje, jak kapacita tunelů nepostačí běžným dopravním špičkám (žlutě vyznačeno). Do obrázku jsme červeně doplnili, kde se bude pohybovat skutečný kapacitní strop (podle údajů běžných v Evropě - viz předchozí obrázek - 20 000 aut/jízdní pruh). Vše nad touto úrovní bude neuspokojená doprava, která se přidá ke běžné povrchové dopravě a zahltí uliční síť! Vzhledem k hustotě provozu v tunelu bude v souladu se studií proveditelnosti rychlost omezena na plánovaných 35km/h, popř. tunel uzavřen.
|