Přechody v Břevnově
 Tram Říčanova Když se k tomu připočítá přijíždějící tramvaj, musíte stát v pozoru uprostřed ostrůvku. Při mokré vozovce to zase máte i se špinavou sprchou.  Tram Říčanova - chabý výsledek snažení Žlutý rámeček kolem značky je jediným výsledkem několikaleté korespondence s radnicí Prahy 6 i Magistrátem. Realizace trvala 4 měsíce od příslibu! Její „odborné“ umístění si prohlédněte na další fotografii.  Tram Říčanova - chabý výsledek snažení Ani tento řidič nedal chodci přednost. „Přehledné“ umístění značky řidičům také napomáhá dbát o bezpečnost chodců.  Tram Říčanova - ostrůvek Autobus MHD zde ve špičce jezdí každých pár minut, čekat na tramvaj na ostrůvku je tedy nebezpečné.  Tram Říčanova Kromě autobusů MHD i turistických je zde i provoz velkého počtu nákladních aut i kamionů. Z obrázku je patrné i umístění přístřešku pro cestující v nesmyslně velké vzdálenosti od nástupů do tramvaje. Zde jezdí i jednočlánková linka č.15. Takže buď moknete, mrznete a riskujete čekání na ostrůvku nebo riskujete při dobíhání tramvaje a probíhání mezi auty.  Křižovatka Patočkova - Bělohorská Pro namalování tohoto zúžení musel zemřít sedmiletý chlapec, předchozí mrtví a ranění radnici Prahy 6 nestačili.  Řešení na Plzeňské Toto řešení z Plzeňské ulice požadovali občané jako nezbytné již před několika lety pro oba tragické přechody na Bělohorské ulici. V dopise z 19.4.2005 paní místostarostka Trnková sděluje, že by to chodcům „zhoršilo možnost přejít na tramvajový ostrůvek“!!!
Muselo zemřít několik lidí, aby svůj absurdní názor změnila.
 Přechody Patočkova Výsledkem totální nekoncepčnosti v činnosti radnice Prahy 6 při řešení dopravy a tedy i přechodů na ulici Patočkova a Bělohorská bylo vybudování Břevnovské lávky v naprosto nevhodném místě, kterým „místo přechodu“ posunuli do tak vzdáleného místa, že ji občané neakceptovali (pan starosta často opakoval, že ji staví pro ně). V důsledku toho vzniklo několik „divokých přechodů“. EKO Břevnov od počátku požadovalo zachování původního přechodu a Břevnovskou lávku nabídnout občanům jako bezpečnou variantu. Vzhledem k tomu, že radnice nerespektovala přání obyvatel této oblasti, požadují nyní „legalizaci“ jednoho z divokých přechodů, a to ten nejfrekventovanější - v ose parkoviště Anastázova x Břevnovská.
|